اگر داشتن ذهنی ثروتمند برای شما مهم است، باید به این نکته فکر داشته باشید که تفاوت افراد ثروتمند با فقیر در چیست؟ این سوال را می توانید از یک آدم ثروتمند بپرسید. قطعا این جواب را خواهید شنید که تنها تفاوت این افراد در ذهنیت و طرز تفکرشان است. جالب است نه؟ تنها چیزی که می تواند یک انسان ثروتمند را از سایر انسان ها متمایز کند، طرز فکر ثروتمند او خواهد بود. تقریبا محال است که فرد ثروتمندی بگوید به علت فلان سرمایه گذاری پولدار شده است و یا مقداری پول از جایی دریافت کرده است و … چیزی که مهم است و همواره باید به آن توجه کنید داشتن یک ذهنیت میلیاردی است که قطعا شما را به ثروت فرا خواهد خواند.

برای آن که ذهنیتی ثروتمند داشته باشیم چه باید کرد؟

تمام تمرکز خود را روی چیزهایی که می خواهید قرار دهید و به آنچه نمی خواهید فکر نکنید.حواس انسان این گونه کار می کند که برای تنظیم شرایط خود و درک بعضی چیزها به زمان نیاز دارد. جالب است بدانید وقتی با کسی تماس می گیرید، فرد پشت تلفن چند ثانیه ی اول سخنان شما را اصلا نمی شنود. یا زمانی که وارد فروشگاهی می شوید قفسه های اول فروشگاه را نخواهید دید. اگر شکل رویاهایتان منفی باشد دقیقا به هر چیزی که نمی خواهید دست پیدا خواهید کرد. زیرا همان طور که گفتیم مغز مانند اولین قفسه ی فروشگاه متوجه ناخواسته های شما نمی شود، و به هرچه در ذهن خود بیاورید پاسخ خواهد داد.

پس اگر می خواهید به هدف های خود دست یابید، باید به صورت مثبت آن ها را درخواست کنید. مثلا باید بگویید «من می خواهم ثروتمند باشم» نه این که بگویید: من نمی خواهم فقیر باشم! از آنجا که ذهن ما متوجه قسمت اول آن یعنی می خواهم یا نمی خواهم نمی شود، آرزوی شما را جور دیگری ترجمه می کند و نتیجه ی عکس خواهید گرفت.

برای دریافت دوره رایگان و کسب اطلاعات فرکانس ثروت استاد شیوافر اینجا کلیک کنید

برای خود الگویی پیدا کنید

بهتر است برای رسیدن به هدف، برای خود یک استاد و یک نفر که برایتان الگو باشد انتخاب کنید و از او تقلید نمایید. اکثر اوقات به این علت شکست می خوریم که می خواهیم بگوییم خودمان این کار را بهتر انجام می دهیم و نیازی به تقلید نداریم و حرف هایی از این قبیل!

به نفس تان اجازه ندهید کنترل شما را به دست بگیرد

بسیاری از مواقع به نفس خود اجازه می دهیم به صورت کامل ما را کنترل کند، و هر خواسته ای که دارد را انجام می دهیم.مثلا وقتی با اعتماد به نفس نزد کسی می روید و از او رمز موفقیتش را می خواهید تا به شما آموزش دهد، ولی به شما پاسخ منفی دهد! چه واکنشی خواهید داشت؟ قطعا با خود خواهید گفت که اشکالی ندارد، او که کسی نبود! افرادی بهتر از او هستند مهم نیست! حتما روزی پشیمان می شود.درواقع شما با این رفتار خود می خواهد از عزت نفس خود محافظ کرده و اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را بازگردانید؛ ولی باید بدانید که این کار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما باید بتوانید واقعیت را ببینید و در مواردی غرور خود را زیر پایتان له کنید. باید بدانید که هنوز هم می توانید از آموزش های آن فرد استفاده کنید و خود را به موفقیت نزدیک تر سازید. آنچه مهم است خودتان هستید و آینده ی موفقیت آمیزتان، نه احساسات بی ارزش و پوچ!

دسته بندی شده در: